FAQ

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 9.00-17.30 en op zaterdag van 10.00-16.00. Op zondagen en wettelijke feestdagen zijn wij gesloten. Elke dag zijn wij doorlopend geopend, dit geldt ook voor de vakantieperiodes. Wij zijn elke werkdag binnen de openingstijden ook bereikbaar per telefoon 0114-370020 of per e-mail info@fsh.nl.

 

Hoe lang gaat een reparatie duren?

Onze reparatietermijn bedraagt 2-3 werkdagen. Indien er onderdelen besteld moeten worden en de reparatietermijn uitloopt, zullen wij u op de hoogte brengen. 

 

Wat gaat een reparatie kosten?

De kosten van een reparatie zijn afhankelijk van het probleem. Aan de hand van klachtomschrijvingen kunnen wij in veel gevallen al een prijsopgave geven. Indien het probleem nog onderzocht moet worden zullen wij na het onderzoek een prijsopgave geven. De onderzoekskosten bedragen €39,-. Voor meer informatie over onze tarieven klik hier.

 

Hoelang heb ik garantie?

Op een nieuw apparaat zit twee jaar fabrieksgarantie. Dit geldt eveneens voor alle hardware reparaties, op de onderdelen zit ook twee jaar fabrieksgarantie, met uitzondering op accu's en opladers hiervoor geldt maar één jaar fabrieksgarantie! Bij software reparaties is het erg lastig om garantie te geven. Door het installeren van software van derden door uzelf of anderen kunnen er problemen ontstaan. Na het oplossen van deze problemen, kan het zijn dat de problemen weer terug optreden nadat er software op de computer wordt geïnstalleerd. 

 

Zijn jullie betrouwbaar?

Ja, wij gaan zeer secuur om met persoonsgegevens van onze klanten, hierbij volgen wij de Europese privacywetgeving, ook wel bekend als de AVG wet. 

 

Kan er ook een monteur aan huis langskomen?

Dit kan zeker! Onze monteurs aan huis zijn elke werkdag van 9.00-18.00 beschikbaar. Om een afspraak in te plannen kunt u langskomen in de winkel, bellen of e-mailen. Voor meer informatie over de tarieven en mogelijkheden klik hier voor hulp aan huis of klik hier indien u zakelijke hulp op locatie nodig heeft.

 

Is een gratis antivirus voldoende?

Nee, met een gratis antivirusprogramma bent u vaak niet beschermd op internet, dus ook niet op internetbankieren. Wij raden u altijd aan een betaalde versie van een antivirus aan te schaffen. Zelf maken wij voornamelijk gebruik van Kaspersky en Norton, twee zeer betrouwbare en hoog aangeschreven antivirusprogramma's. 

 

Hoe kan ik veilig internetbankieren?

Indien u een betrouwbaar antivirus programma heeft geïnstalleerd op uw apparaat kunt u veilig internetbankieren. Wij raden hiervoor Kaspersky of Norton aan, dit zijn beide zeer hoog aangeschreven antivirusprogramma's. Verder is het van belang dat u altijd alert bent tijdens het internetbankieren. 

 

Hoe lang duurt het voordat mijn e-mail beantwoord wordt?

Indien u een e-mail heeft verstuurd tijdens onze openingstijden proberen wij altijd zo spoedig mogelijk te antwoorden. U kunt dus binnen één werkdag antwoord terug verwachten. 

 

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Zowel in onze winkel als bij de monteur op locatie kunt u contant en per pin betalen.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Indien u een klacht heeft over een product mag u hiermee altijd langskomen in onze winkel. De klacht mag u natuurlijk ook altijd melden per e-mail of schriftelijk. Wij raden u aan om klachten zo spoedig mogelijk te melden om de eventuele schade te beperken. 

 

 

Staat uw vraag niet tussen de bovenstaande vragen? Geen probleem! U mag ons altijd contacteren indien u nog vragen heeft. 

 

600_faq_0jpg.jpg

  • Kaspersky
  • Asus
  • Canon
  • Brother
  • Acer
  • Asus 6